درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 28
بازدید کل : 5049
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

اخبار روز
مقالات و دست نوشه هاي من . گزيده برترين خبرها و گزارش ها
پنج شنبه 9 تير 1390برچسب:, :: 20:28 ::  نويسنده : غلام رضا ميرزايي

باسلام اين هم عكس هايي سفرم به مشهد در سمينار روش تدريس

 

براي ديدن همه عكسها به ادامه مطالب برويد



ادامه مطلب ...


لوی څارنوالی افغانستان می گوید: دوسیهء مربوط به تخطی های کابل بانک را دریافت کرده و تمام افراد دخیل در بحران این بانک را تحت تعقیب عدلی قرار می دهد.

رحمت الله نظری معاون لوی څارنوال افغانستان امروز در یک نشست خبری در کابل گفت: در کنار مسوولان کابل بانک، عبدالقدیر فطرت رییس سابق د افغانستان بانک و دو مقام دیگر این بانک نیز مورد پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.



ادامه مطلب ...


سه شنبه 7 تير 1390برچسب:, :: 19:27 ::  نويسنده : غلام رضا ميرزايي



ولسی جرگهء افغانستان می خواهد از این پس لوی څارنوال، سرپرست ستره محکمه و 5 عضو شورای عالی ستره محکمه به وظایف شان ادامه ندهند.

ولسی جرگهء افغانستان اخیراً لوی څارنوال، سرپرست ستره محکمه و 5 عضو شورای عالی ستره محکمه را سلب صلاحیت کرد.

ریاست جمهوری افغانستان از تبصره در این مورد خود داری کرده است.

و



ادامه مطلب ...


در جریان دو هفتهء که گذشت روداد های مهم امنیتی در سطح افغانستان و منطقه اتفاق افتاد.
شب دوشنبه 5 ثور حدود 500 تن زندانیان از زندان سرپوزهء کندهار فرار کردند.

روز شنبه هفتم ماه می حملات طالبان در کندهار بر مراکز و تاسیسات حکومتی و خانهء شخص والی آغاز یافته، این حملات دو روز ادامه یافت.

به تاریخ هفدهم ثور اسامه بن لادن رهبر شیکهء القاعده در شهر «ایبت آباد» در پاکستان در شصت کیلومتری شهر اسلام آباد کشته شد.
در ماه اگست سال2010 مقامات امریکایی اقامت گاه احتمالی او را در بیرون از شهر اسلام آباد تشخیص داده بوند.
تیم عملیاتی نیرو های خاص امریکایی توسط هلیکوپتر ها ساعت 12:30 شب یکشنبه 11 ثور 1390 مطابق اول می سال 2011 به اقامتگاه بن لادن رسیده، بعد از 45 دقیقه بعد محل را ترک کردند.

برنامهء این هفتهء «در امواج آزادی» به وضیعت امنیتی افغانستان و رویداد های اخیر در ولایت کندهار و منطقه، اختصاص داده شده است.

مهمانان این برنامه هر یک محمدیوسف پشتون مشاور رییس جمهور، محمد نعیم لالی حمیدزی رییس کمسیون امنیت داخلی ولسی جرگه، شکریه بارکزی رییس کمسیون اموردفاعی ولسی جرگه و رنا ترین نمایندهء مردم کندهار درمشرانو جرگه افغانستان موضوعات مورد بحث را بررسی کرده، به پرسش های شنونده گان پاسخ دادند.

برنامهء در امواج آزادی هر پنجشنبه از ساعت سه تا پنج بعد از ظهر به شکل مستقیم نشر می شود. شما می توانید به شماره های ذیل تلیفون کرده، پرسش های تان را مطرح کنید:



شنبه 28 خرداد 1390برچسب:, :: 18:47 ::  نويسنده : غلام رضا ميرزايي


در حالی که گفته می شود، قطع خود سرانهء جنگلات در بخش های مختلف افغانستان هنوز هم ادامه دارد، رییس جمهور این کشور، از افغانها می خواهد تا از این کار جداً خود داری کنند. رییس جمهور کرزی در بیانیهء رادیویی اش که از طریق رادیوی ملی افغانستان پخش می گردد، گفت که قطع درختان ظرف 30 سال گذشته، جنگلات این کشور را به شدت آسیب رسانده است.



ادامه مطلب ...


با تنش های موجود در روابط با اسلام آباد، قانونگذاران امریکایی از اینکه پاکستان نقش خودرا در امرء مبارزه با تروریستان در امتداد سرحداتش انجام نمی دهد، شاکی بوده؛ در زمینهء کاهش مساعدت های امریکا به پاکستان فشار وارد کرده اند، لوی درستیز ایالات متحدهء امریکا آدمیرال مایک مولن به روز پنجشنبه هوشدار داد که امریکا این خطر را قبول کرده نمی تواند که روابطش با یک کشور مهم دارای اسلحهء هستوی، تیره شود.



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 25 خرداد 1390برچسب:, :: 20:12 ::  نويسنده : غلام رضا ميرزايي

با توجه به اشباع روند تغییرات و تحول ساختاری دررسانه ها و ارتباطات و ای تی در حال حاضر مدیریت رسانه ها با چالش های جدیدی رو به رو شده است. بر این اساس،این مقاله به انطباق اصول مدیریت رسانه ای با چارچوب ها ی علمی و تئوریک می پردازد و چالش

های قانونی مدیریت رسانه ها ا تشرویح می کند.سپس به معرفی وظایف مدیریتی رسانه ها-وظایفی که با این چالش ها،موجب تغییرات خاصی می گردند-می پردازند.

براي خواندن به ادامه مطالب برويد



ادامه مطلب ...


توطیه به جان چهره‌های معروف مقاومت، به صورت زنجیره‌ای و برنامه‌ریزی شده در جریان است. سمیع‌الله قطره از فرماندهان شجاع دوران مقاومت، واپسین هدفی است که مورد سوء قصد قرار گرفت اما جان سالم به‌در برد. عامل ترور روز جمعه 20 جوزا پیش از آنکه به فرمانده امنیه کندز نزدیک شود، از سوی نیروهای امنیتی، شناسایی شد، که خود را منفجر کرد. در میان مجروحان و کشته شده‌ها، چند تن از محافظان فرمانده امنیه نیز وجود دارند.


 



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار روز و آدرس merzaie20.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.